بوسه گاه
 
درباره وبلاگ


من مرضیه متولد27/12/1369 هستم. اگرازپایان گرفتن غم هایت ناامیدشده ای به خاطربیاورزیباترین صبحی که تابه حال تجربه کرده ای مدیون صبرت دربرابرسیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دید.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 42549
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1

كدهای جاوا وبلاگ






دریافت كد ساعت

كد تعیین وضعیت یاهو

کد اشکال موس
تبلیغات در گوگل
ایندکس ایران
دوست داشتن...
عشق کلیدشهرقلب است به شرط آنکه قفل دلت هرزنباشدکه باهرکلیدی بازشود.




 

 

آسمان گفت که امشب، شب توست
سرخی صورت گل، از تب توست
آنچه تا عشق مرا بالا برد
بوسه گاهیست که نامش لب توست



نظرات شما عزیزان:

سمیرا و رضا
ساعت11:24---27 مرداد 1391
سلام آپیم بیا

سمیرا و رضا
ساعت11:23---27 مرداد 1391
سلام آپیم بیا

ستايش
ساعت17:17---13 مرداد 1391
وبلاگ جالبيه وبلاگ در مورد دوسته خوشحال ميشم كمكم كني

hadis
ساعت9:53---4 مرداد 1391
سلام دوست عزیز.وبلاگ زیبایی داری.خوشحال میشم به منم سر بزنی.منم وبلاگمو تازه ساختم.منتظر حضورت تو وبلاگم هستم.

http://sokote-penhani.mihanblog.com

عالیه وبلاگت خانومی.دوسش دارم.به چه نامی لینکت کنم؟


محمد
ساعت18:30---25 ارديبهشت 1391
سلام وب جالبی داری اگه خواستی به من هم سری بزن
نظرت یادت نره
منتظرتم


ghazal
ساعت12:16---8 ارديبهشت 1391
slm azizam veb bahali dashti movafagh bashi be manam sar bezan khoshhal misham
barat arezo mikonam arezo kasi bashi ke arezosho dari


محکوم ولی به گناه==>معین
ساعت9:13---8 ارديبهشت 1391
مرسی که به وبلاگم اومدی خوشحال شدم وبلاگ جالبی داری خیلی خوبه بازم به من سر بزن!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 14:20 ::  نويسنده : مرضیه